Cedule na svatbu – krásný a užitečný pomocník!

V momentě, kdy začnete řešit svatební výzdobu, zjistíte, že je opravdu hodně věcí, které do ní můžete zakomponovat. Některé jsou vyloženě jenom pro ozdobu, jiným může něco ubývat na kráse, ale mají zkrátka svou funkci. Mezi svatební dekorace, u kterých jde estetika a funkčnost ruku v ruce patří rozhodně cedule na svatbu. Existuje jich celá řada. Jedna svatební cedule vám pomůže mít dokonalé uvítání svatebčanů, druhá jim může vysvětlit zasedací pořádek na svatbě a jinde si zas mohou prohlédnout harmonogram svatby.

Jak už bylo zmíněno výše, svatební cedule patří ve výzdobě mezi ty vděčnější. Kromě zkrášlení prostoru svatby vám totiž často pomůžou i s průběhem svatby samotná. Cedule totiž mohou mít informační charakter a vzhledem k tomu, že člověk je zvídavý tvor, můžete si být jisti, že svatebčané samovolně k jednotlivým cedulím zabloudí a sami si zjistí, co na nich stojí. Pokud máte svatbu pro více než 50 lidí, věřte nám, že to oceníte. Jaké cedule tedy můžete na svatbě mít?

Pokud si chcete ulehčit práci, napište na tabule v bodech vše, co by hosté měli o vaší svatbě vědět.

Uvítejte své hosty s elegancí

Samotná svatba začíná pro každého někdy jindy. Pro budoucí novomanžele začíná svatební kolotoč často už zasnoubením, které plynule přechází ve svatební přípravy. Pro hosty na svatbě začíná vaše svatba zvolením vhodného outfitu na svatbu, ale tu správnou atmosféru nasají až při příchodu na vaši svatbu.

Uvítání hostů na svatbě je tak velice důležité. V tento moment můžete nastavit, jak se host bude cítit po zbytek dne. Pokud pro své hosty připravíte příjemné uvítání, často spojené s welcome drinkem, nastavíte jejich osobní pohodu na požadovanou úroveň. Ideální je samozřejmě přivítat hosty osobně, perfektně vám ale můze pomoct i uvítací cedule na svatbu, kde můžete hosty vyzvat, ať si nabídnou pití a najdou si své místo u stolu.

Zasedací pořádek na svatbě

Možná si vzpomenete na školní léta a to, co často každý řešil prvního září. Kde budu sedět?! Se svatebčany je to často velmi podobné a poté, co na svatbu dorazí, chtějí vědět, kde bude jejich místo a až poté si vydají na prozkoumání terénu.

Náš tip: Zasedací pořádek mějte určitě pevně daný! Dejte si také pozor na shodu jmen, určitě nějaká bude!

Aby se z hledání místa k sezení nestala bojová hra, je dobré si předem připravit přesné usazení hostů. Jistě, nikdy se nezavděčíte všem, ale protože byste o svých hostech měli vědět, jaké mají záliby a naopak co může mezi nimi jiskřit, určitě dokážete vytvořit takový zasedací pořádek, aby byla drtivá většina spokojena.

No a co je psáno, to je dáno. U místa svatební hostiny, tak doporučujeme umístit ceduli se zasedacím pořádkem, kde si hosté své místo jednoduše najdou.

Harmonogram svatby

Poté, co si hosté najdou své místo u stolu, tak pravděpodobně vyrazí na obhlídku spojenou s prvními drinky. Podají si ruce se známými a začnou se bavit. Po chvilce ale začnou přemýšlet nad tím, co se bude dít dál, a budou hledat místo, ze kterého se dozví, jaký je harmonogram svatby. Není nic jednoduššího, než jim dát odpověď pěkně černé na bílém, nebo také bílé na průhledném, či šedé na mléčném. Variant je opravdu hodně a je jen na vás, jaký materiál, design a barvu písma si vyberete.

Pokud si nejste jisti, kdy bude nejlepší zahájit jakou činnost, můžete se u nás inspirovat a najít odpovědi na otázky jak připravit svatební harmonogram.

Budete mít něco na památku?

Každá nevěsta vám potvrdí, že svatební den uteče tak rychle, že si toho ani nevšimnete. Často novomanželé ani nestihnou ochutnat to, co chtěli, často si nepopovídají se všemi hosty a často se i oni sami za svatbu jen párkrát potkají. Právě proto je potřeba předem naplánovat, jak mít ze svatby co nejvíce vzpomínek.

Mezi ty nejvděčnější patří určitě fotografie. A to jak ty oficiální, tak především momentky a fotky, které hosté pořídí sami. Pro svatební hosty můžete připravit všelijaké svatební hry a zábavu, ale nejvíce navštěvovaný bývá fotokoutek. Zde na hosty zpravidla čeká mnoho rekvizit a nejrůznější hlášky do fotokoutku, připravit pro ně ale můžete i fotorám, ve kterém se vám rádi zvěční všichni od prarodičů po děti.

A pokud máte rádi nostalgii a osobní přístup, mějte na svatbě také ceduli na podpisy. Stačí k ní přiložit vhodné fixy a každý z hostů se vám na ni může nejen podepsat, ale připsat nějaký vzkaz. Taková cedule vám pak může doma ozdobit zeď.

Chcete si cedule radši jen půjčit?

Pokud vám jde ze všech možností tabulí na svatbu hlava kolem, nemusíte zoufat. Cedule na svatbu jsou pro vás totiž připraveny i k zapůjčení a to v jednoduchých setech, které obsahují od 3 do 5 cedulí, které můžete použít bez problému na jakékoli svatbě.

Pomocí nich se vám povede na svatbě hosty přivítat, poučit je o chování při obřadu, vysvětlit jim jak být jako doma ve fotokoutku, poděkovat jim za dary a také se s nimi rozloučit. Na vás bude jen výběr vhodného designu a následně si cedule vyzvednete osobně v Praze, kde je po svatbě opět vrátíte. A cena za zapůjčení vás určitě potěší.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *